[ Genç Kız Edebiyatı ] - Kitap Listesi
devam ediyor 5dk önce güncellendi Yaz Yağmurum
@delinizsuna
Okuma
0
Oy
0
Takip
0
Yorum
0
Bölüm
1
Yazın sıcaktan bunalıp bir yağmura tutulduğunuzu düşünsenize... Eski mahallenin çocukları aynı şehirde bir daha tanışıyor. Yeni bir görünüm yeni bir yaz...
devam ediyor 10dk önce güncellendi Yazarsu'nun Kitappad Günlükleri
@yazarsuu
Okuma
82
Oy
27
Takip
3
Yorum
22
Bölüm
15
Merhaba ben Yazarsu. 13 yaşındayım. Yazarlık hayaliyle Kitappad`e üye oldum. Başıma gelenleri anlatıyorum.
devam ediyor 1s önce güncellendi Yanlış Emir -Yarı texting-
@sultanberrasu
Okuma
156.3k
Oy
9.93k
Takip
736
Yorum
3.75k
Bölüm
44
Arkadaşının `Emir` ismiyle açtığı fake hesaba istek attığını sanan Mahperi, yanlış kişiyle konuştuğunu anlar ancak çok geçtir.
devam ediyor 1s önce güncellendi Bendeniz (yarı texip) +1️⃣8️⃣
@oku_yorummm
Okuma
191
Oy
10
Takip
2
Yorum
12
Bölüm
7
Klasik bir kitaptır İlerleyen bölümlerde +I& vardır . Bölüm başlarıda belirteceğim zaten ona göre okuyun yani . Lüzumsuz yorumlar ve kişilerle münakaşaya girmek istemiyorum. Erko mafya aşiret . Kız arsız , şakacı .
devam ediyor 2s önce güncellendi Kırınım
@deniz34
Okuma
6.23k
Oy
691
Takip
37
Yorum
248
Bölüm
41
"Kızın başını yakıyorsun yani." "Öyle de demeyelim be reis. Benim de ne kadar nazik, centilmen bir bey olduğumu biliyorsun." Dedi. "Uzatma Cevdet. Benden ne istiyorsun?" Diye sordum. "Akşama nikah şahidim ol. Vallahi senden başka düzgün insan tanımıyorum." Dedi. "Hayatta olmaz. Ben oraya adım atmam." Dedim. "Olur olur, benim için ya!" ------- "Ömer nerede, dışarı mı çıktı?" Diye sordu Emir ekmeğini ısırırken. Ben de ısırık alırken "o ne alaka?" Diye sordum. "E evlenmişsin, abim öyle dedi." Dedi. "Abin ne düşündüğünü bilmiyorum ama okyanusun ortasında bir gemide nikah kıyamayacağıma göre hala bekarım. Yine de bırak o öyle bilsin. Haddini fazla aştı dün akşam." Dedim. ------- "Eğer düşersek paraşütümü açmaya yardım eder misin?" Diye sordum. "Paraşütünü bile ben giydireceğim. Şimdi gözlerini açar mısın?" Yavaşça gözlerimi açarken hafifçe bana eğilmiş yüzünde gezdirdim gözlerimi. Yüz ifadem komik olmalıydı ki gülümsemeden 1 saniye bile geçirmiyordu. Gözlerinin içine bakarken "söz mü?" Diye sordum. "Söz." Dedi. "Kendini Anadolu`nun bağrında bir paraşütle süzülürken hayal edebiliyor musun? Şahsen ben edemiyorum. Çünkü bende öyle bir şans var ki iç Anadolu`da olmayan martı bile gelir beni bulup çarpar. Ve ben yine düşerim." "Düşme esnasında paraşütünü benim giydireceğime inanıyorsun ama ölmeyeceğine mi inanmıyorsun?" Dedi şaşkınca. ------- "Sorun çözüldüğüne göre ben kalkayım." Dedi Ömer. "Bir şey yemedin." Dedim. "Olsun, çok uykusuzum. Şu an daha ağır basıyor." Dedi Ömer. "Araba süremezsin böyle. Bütün gece de uyumadın zaten. Biraz burada dinlen öyle gidersin." Dedim. "Bütün geceyi nereden biliyorsun lan sen!" Dedi abim bağırarak. "Bütün gece birlikte olduğumuzdan abi!" Dedim ben de sinirle. Gerçekten artık ben de sinirleniyordum. "Oww." Dedi Emir. "İşte şimdi yandık." ------- Kesişim adlı kitabımın devamıdır, bağımsız da okunabilir.
devam ediyor 2s önce güncellendi Kesişim
@deniz34
Okuma
15.14k
Oy
729
Takip
71
Yorum
61
Bölüm
73
Arkamızdan sesler gelirken göz ucuyla bakmaya çalıştım. Daha bir şey görememişken "önüne odaklan, düşeceğiz şimdi." Dedi adam. Tekrar fiti fiti koşmama odaklanırken olabildiğince hızlı koşmaya çalışıyordum. Daha fazla bacaklarım bu acıya dayanmazken "beni bırak, sen devam et." Dedim. "Olmaz, zaten geldik." Dedi. Kaşlarım çatılırken "nereye geldik?" Diye sordum. "Evlendirme dairesine! Umarım bekarsındır." Dedi. Şaka yapıyordu değil mi? Şaka. Kameralar neredeydi? Haha, güldük eğlendik, nereye el sallıyorduk? "Alt tarafı seni dövülmekten kurtardım diye beni nikahına alacak halin yok ya!" Dedim. ------- "Hangi baharı yaşıyorsun bilmem Demir ama dediğim gibi burada bitirelim." Dedim. "Sonbahar Şura, Sonbahar." Diyip derin bir nefes verdi. Arkamı dönüp yoluma devam edecekken kolumdan tutup beni kendine çekti. Vücudum vücuduna yaslanırken nefeslerimiz birbirine karıştı. İrademi korumaya çalışırken "ne yaptığını sanıyorsun?" Dedim. "Eğer bana bir şans daha vermezsen seni burada öperim." Dedi. Gözleri gözlerimin içinde dolaşıyordu. "Deneme bile. Seni mahvederim Demir." Yüzünde gülümseme oluşurken "beni mahvetmeni sabırsızlıkla bekliyor olacağım." Dedi. ------- "Bundan sonra öpebileceğin tek kadın annen olur inşallah." Dedim. "Kızımızı unutmamak gerek tabii." Dedi. "Sen delisin bence." "Delirten sensin." "Hah, daha yarım saat öncesine kadar ev arkadaşı arayan adam bir anda bana aşk pozları kesiyor." Dedim. ------- "Bu minik barlara akmak istiyor." Dedim üzgünce. "Otur evinde yemeğini, temizliğini, bakımını yap yoksa abine söylerim." "Bir idol bunları nasıl söyler, hih!" Dedim. "Bu şekilde söyler, belanın ta kendisi." Dedi eğlenerek. "Tatlı bela ama değil mi?" Dedim yeterince sevimli olamaya çalışarak. "Hem de nasıl, şerbet misin bal mı?" Dedi kahkaha atarken. "Ya abi! Zaten ihanete uğramış bir kızım." "Hadi güzelim hadi, sen ona da bela olursun zaten." ------- Kesişim 1. Kitap Kırınım 2. Kitap ------- [Kırınım adlı kitabım bu kitabın devamıdır. Dileyenler bağımsız da okuyabilir.]
devam ediyor 2s önce güncellendi HASRET
@hayaligezegen
Okuma
130
Oy
59
Takip
12
Yorum
130
Bölüm
5
Kapıyı ısrarla çalmama rağmen açmadı. Çantamın içindeki anahtarı hatırladım. Telaşla anahtarı çıkarıp titreyen ellerimle kapıyı açtım. İçeriye girdiğimde o tanıdık kokuyla karşılaştım. “Cihan…” diye seslendim, çıkarmaya çalıştığım zayıf sesimle. Evin içinde benim sesimden başka hiçbir ses yoktu. Telaşla odamıza gittim; yoktu. Aceleyle diğer odalara baktım. Sessizlik dışında beni karşılayan koca bir boşluktu. Gitmişti. Cihan gitmişti. Bu farkındalıkla kendimi daha fazla tutamadım, ağlamaya başladım. O esnada salona doğru ilerledim. Düşünceler birbiri ardına zihnime hücum ediyordu. “Terk edildin. Korkularının kurbanı oldun…” diyen ses susmuyordu içimde. O an artık daha fazla güçlü kalamadım; gözümün önüne bir perde indi. Elime ne geçtiyse fırlatmaya başladım. Özenle düzenlediğim evi dakikalar içinde mahvettim. Sakinleşene kadar devam ettim. En sonunda gücüm tükendiğinde yavaşça yere oturup sırtımı koltuğa yasladım. Ayaklarımı göğsüme doğru çekip kollarımı bağladım. Tükenmişliğin verdiği o sessizlikte, dağılan evime baktım. Olanları düşündüm. Cihan gitmişti. Ben de cesaretsizliğimin ve korkularımın esiri olarak bir başıma kalmıştım, öylece…
devam ediyor 2s önce güncellendi Sil Baştan/Gerçek ailem
@_dalya_
Okuma
17.87k
Oy
1.62k
Takip
181
Yorum
331
Bölüm
26
Çaresizlik... Belki de bu hayatta en utandığım duygu çaresizlikti. En dipte olmak benim için garip değildi. Alışkındın en dipte olmaya ama dipte olmak bir o kadarda yabancı geliyordu. Güçlü olmak bir zorunluluktu benim için. İstemediğim bir yerde asla durmam. Beni istemeyini bende istemem
devam ediyor 2s önce güncellendi Aramızda 1 Var | { yarı texting }
@lovecraft
Okuma
30.85k
Oy
3.42k
Takip
161
Yorum
2.3k
Bölüm
60
Bilindik lise aşklarını unutun, bu çok farklı bir evren 🎀 ⋆ ִֶָ ๋𓂃⋆ Siz: Demet sana bişey demem gerek Çiçek Demetim: soyle yavrum Siz: ben senin kardeşinden fena halde hoşlanıyorum Çiçek Demetim: ananı skm Siz: oha Demet sen küfür eder miydin ya Siz: LAN Siz: Demet asla küfür etmez ananı avradini Siz: kimsin lan sen Çiçek Demetim: Demet in kardeşi ;) ⋆ ִֶָ ๋𓂃⋆ Kendinden bir yaş küçük erkeğe ya da kendinden bir yaş büyük kıza aşık olan herkese ithaf edilmiştir 💔
devam ediyor 8s önce güncellendi Sır Gibi Sakladım Seni
@seyma.demir
Okuma
6.26k
Oy
964
Takip
215
Yorum
281
Bölüm
18
Birce, uzun yıllar sessizce sevdiği Egeden vazgeçmek üzeredir. Nişanlanır ve önüne bakar. İşte o anda, Ege onun günlüğüne ulaşır ve bu saf sevginin peşine düşer. Amacı Birce`yi nişanlısından ayırmak ve kendine saklamaktır. Ama bu öyle kolay değildir
devam ediyor 13s önce güncellendi AZE
@kelebekleroldu1
Okuma
36.49k
Oy
2.2k
Takip
220
Yorum
295
Bölüm
51
PANOMDA VE KİTABIMDA REKLAM YAPANLARI ENGELLİYORUM, YORUMLARINI SİLİYORUM. *** "Tahsin amca kim bu herif?" diye sordum. Kara gözleri avına odaklanmış bir aslan gibi keskince benim ürkek yeşillerime odaklıydı. "Behzat Kıvançlı`nın büyük oğlu Halil İbrahim Kıvançlı." dedi sesinde bariz bir gerginlik vardı. Benim tanımadığım bu adam etrafımdaki herkesi fazlasıyla germiş durumdaydı. "Onlar Karadenizli değiller mi? Ne işi varmış bu topraklarda?" diye sordum. Gözlerimi zar zor kopardım kara gözlerinden. Göz göze geldik Tahsin amcayla, "Onun olanı almaya gelmiş babandan, öyle diyorlar..." Anlamaz bir şekilde kaşlarımı çattım, "Onun olan ne varmış burada acaba? Bizim topraklarımızda hükmü geçmez onun!" dedim çirkefçe. "Benim hükmümün geçmeyeceği bir toprak yoktur küçük hanım." Arkamdan duyduğum sesle irkildim, bu kalın ve sert ses Halil İbrahim denen adama ait olamazdı değil mi? Tahsin amcanın gözlerinden dehşet geçti, arkamdaki adamın önünde hemen ellerini birleştirip başını eğdi ne oldu bilmiyorum ama sessizce yanımızdan sadece birkaç adım ayrılıp bizi baş başa bıraktı ama hala köşede tetikteydi. Cesaretimi toplayarak döndüm ona. Yakın mesafeden gördüm kara gözlerini şimdi daha bir karanlık bakıyordu. "Topraklarınızda gözüm yok. Ben benim olanı almaya geldim." dedi karanlık çıkan ses tonuyla. Yutkundum, sesimin titrememesine özen göstererek, "Senin olan neymiş?" diye sordum. O an gözlerinin parladığına yemin edebilirdim. "Aze, Aze diye bir kadın. Bey kızı Aze derlermiş buralarda ona." Gözlerim istemsiz irileşti, buzlu suyun içine düşmüş gibi titredim. Aze kızdım ben. Yüreği yiğit, gözleri güleç Aze kızdım... Bey kızı Aze derlerdi bana. *** BU KİTAPTA GEÇEN OLAYLAR VE KİŞİLER TAMAMEN HAYAL ÜRÜNÜDÜR. GERÇEK KİŞİ VE KURUMLARLA ALAKASI YOKTUR.
devam ediyor 14s önce güncellendi JETON
@nur.66gul
Okuma
11.49k
Oy
1.81k
Takip
81
Yorum
369
Bölüm
42
Kervancıoğlu ailesi... Gücün, paranın ve korkunun diğer adı. Onlar kaybetmez. Onlar yıkılmaz. Ama bir gece... her şeye sahip olan o aile, en değerli şeyini kaybetti. Oğullarını. Yıllar geçti. Her şey kaldığı yerden devam etti. Ama kimse bilmedi... O çocuk hâlâ hayattaydı Ve kendi ailesini tanımadan yaşıyordu Aras Karahan... Kendi kimliğini bilmeden yaşayan bir adamdı. Ahu Çavdar ise... o ailenin kapısından içeri bir hizmetçi olarak giren, kaybedecek hiçbir şeyi kalmamış bir kızdı. Ama bazı kapılar sadece açılmaz... kaderi değiştirirdi Çünkü Ahu`nun attığı o adım, sadece kendi hayatını değil... Kervancıoğlu ailesinin geçmişini de geri getirecekti. Ve bazı gerçekler ortaya çıktığında...
devam ediyor 15s önce güncellendi Çevrimiçi Felaket/TEXTİNG
@sutdilimii
Okuma
33
Oy
12
Takip
6
Yorum
84
Bölüm
3
"İzmir`e babasının yanına taşınma kararı alan Gece, liseyi de orada okuma kararı almış olur. Fakat okulunda sürekli ona bulaşan ve onunla olmaktan zevk alan Aras`la da baş etmek zorunda kalır."
devam ediyor 16s önce güncellendi Aşkın Reçetesi
@loraveyl
Okuma
27
Oy
3
Takip
1
Yorum
5
Bölüm
4
"Doktor hanım." "Komutan bey."
devam ediyor 18s önce güncellendi DOKUNULMAZ LEYDİ
@bluelady
Okuma
154
Oy
12
Takip
5
Yorum
15
Bölüm
11
Parmak uçları tenimde gezinerek boynuma kadar indi.Parmakları bir süre orada oyalandıSonra aşağı doğru inip elbisenin açıkta bıraktığı kadarıyla tenimde gezinerek "İşte böyle prenses"diye mırıldandı. "Sadece bana bakın."dudaklarında oluşan gülümseme ürpermeme neden oldu.
devam ediyor 18s önce güncellendi Gölgede Kalanlar
@zehirboss
Okuma
12
Oy
10
Takip
2
Yorum
9
Bölüm
3
Bir kızın olaylı hayatı.
devam ediyor 18s önce güncellendi FİKRİN İNCE GÜLÜ ölü kalpler mezarlığı
@ebralinhayati
Okuma
1
Oy
1
Takip
1
Yorum
0
Bölüm
1
"Avukatımı çağırın gelsin!" herkes bu sesle yerinde mıhlanmış gibiydi. Ukalaca baktı "Senin bir avukatın yok bur da çürüyeceksin." dudakları usulca kıvrıldı "Benim bir avukatım var ve beni buradan çıkaracak davayı yenmek mi?" güldü. "Beni bile yendi."
devam ediyor 20s önce güncellendi İlacın Olayım | Texting
@justieuranus
Okuma
88
Oy
15
Takip
4
Yorum
2
Bölüm
7
05**: Bak geçen gün düşünüyordum ve çok mantıklı bir şey buldum 05**: Hani belki sen saçma bulursun ama bence mantıklı işte 05**: Dedim ki eczacılık okusam ne olur senin ilacın olamadıktan sonra 05**: O yüzden sana mükemmel bir teklifim var 05**: Gel ilacın olayım, ne dersin? 🧫 21.06.26`
devam ediyor 21s önce güncellendi Mavim
@luviaa_9
Okuma
264
Oy
90
Takip
17
Yorum
58
Bölüm
8
Siz: Bence hepimiz aptalız 0538*: Çoğul eki kullandın maviş 0538*: Ben aptal değilim.
devam ediyor 21s önce güncellendi Gece*gerçek ailem
@aysmsl
Okuma
4.59k
Oy
582
Takip
95
Yorum
226
Bölüm
14
14 yaşına kadar sokaklarda tek başına hayatta kalma mücadelesi veren Gece, tam 17 yıl sonra gerçek ailesini bulursa ne olur? Gece, çocukluğunu, gençliğini ve sokakların acımasızlığını geride bırakıp onu hiç aramayan ya da bulamayan bu insanları affedebilecek mi? Mafyatik kurgudur. Karakterimiz güçlü bir kız.Klassiklerin dışında bir hikaye.
devam ediyor 23s önce güncellendi KARANLIK KÖKLER (GERÇEK AİLE)
@beyzosmusum
Okuma
12.42k
Oy
923
Takip
165
Yorum
196
Bölüm
18
Mavi grinin uyumu sadece bir çift gözdeydi.. Sıradan olmayan bir gerçek ailem kurgusu istiyorsanız buyurun gelin •Abimin arkadaşı •Gerçek aile •yaş farkı var
devam ediyor 23s önce güncellendi D𝓔𝓝İ𝓩𝓛𝓔𝓡 𝓒İ𝓝𝓐𝓨𝓔𝓣 İŞ𝓛𝓔𝓜𝓔𝓩
@ebralinhayati
Okuma
2
Oy
1
Takip
1
Yorum
0
Bölüm
1
"İnsanın denizde boğulmasının nedeni su değil, ölüm korkusudur."
tamamlandı 24s önce tamamlandı alintilar, alintilar ve alintilar...
@nopainnogain
Okuma
36
Oy
15
Takip
3
Yorum
16
Bölüm
7
tamamen can sıkıntısı + pano hakkımı hızlı bitiriyorum o yüzden açtım ksjdnxjz
devam ediyor 1g önce güncellendi Ask Asla Tesadüf Değildir (!)
@nopainnogain
Okuma
36
Oy
14
Takip
5
Yorum
16
Bölüm
3
egenin gruba yanlış girdiği numara sayesinde tam 4erkegin arasına yanlislikla dusen denizin egeye aşık olma hikayesi..
devam ediyor 1g önce güncellendi Kana bulanan Sevda
@mirsann
Okuma
1.02k
Oy
434
Takip
13
Yorum
92
Bölüm
35
Şehir geceleri artık daha sessizdi. Çünkü insanlar karanlığın içinde kimin dolaştığını biliyordu. Bir tarafta… adı bile korkuyla fısıldanan adam vardı. Karga. Onun gerçek adını kimse bilmiyordu. İnsanlar yalnızca bıraktığı cesetleri, susturduğu sokakları ve çöktürdüğü imparatorlukları biliyordu. Kumarhaneler, limanlar, gece kulüpleri… hepsi onun gölgesinin altına girmişti. Masaya oturduğunda sigara dumanı bile yön değiştirirdi. “Bu şehirde iki şey kaçınılmazdır…” demişti bir gece. Viski bardağını yavaşça çevirirken gözleri ölüm kadar soğuktu. “Ölüm…” Kısa bir sessizlik olmuştu. “…ve ben.” İnsanlar ondan korkuyordu çünkü Karga bağırmazdı. Sakinliği daha tehlikeliydi. Ama sonra… Şahin öldü. Ve şehir ilk kez başka bir ismi konuşmaya başladı. Kim olduğunu kimse bilmiyordu. Nereden geldiğini… kaç kişiyi gömdüğünü… neden omzunda bir karga taşıdığını… Hiç kimse bilmiyordu. Sadece siyah araçlardan oluşan bir konvoyla İstanbul’a geldiğini gördüler. Bakır saçlarının yağmur altında ateş gibi parladığını… ve Karga’nın gözlerinin içine korkmadan baktığını. Köprünün üstünde ilk kez karşı karşıya geldiklerinde herkes savaş çıkmasını beklemişti. Ama silahlar değil… kelimeler ateşlenmişti. “Seninle böyle tanışmak çok komik oldu.” Kızın sesinde alay vardı. Karga ise sadece ona bakmıştı. Uzun süre. Sanki karşısındaki kişinin insan mı yoksa yaklaşan bir felaket mi olduğuna karar vermeye çalışıyordu. “Buraya ne için geldin?” diye sormuştu sonunda. Kız dudaklarındaki koyu kırmızı ruju yavaşça düzeltmişti. “Babamı senin öldürmediğini düşünüyorum.” İşte o an… şehir değişmişti. Çünkü ilk kez biri Karga’ya korkmadan yaklaşmıştı. İlk kez biri onun kurduğu karanlığın içine gözlerini kırpmadan yürümüştü. Ve daha kötüsü… Karga onu öldürmemişti. Bu yüzden insanlar fısıldamaya başladı. “Kim bu kadın?” “Karga neden hâlâ onu yaşatıyor?” “Gerçekten Şahin’in kızı mı?” Ama cevap yoktu. Çünkü o kadın bilinmezdi. Ve bilinmeyen şeyler… yeraltı dünyasında her zaman korku yaratırdı. Bir gece Karga’nın sağ kolu sessizce odasına girip şöyle dedi: “Efendim… o kadın tehlikeli.” Karga pencerenin önünde durmuş, şehrin ışıklarını izliyordu. Sigarasının közünü karanlıkta görmek mümkündü. “Biliyorum.” “Öyleyse neden hâlâ nefes alıyor?” Karga birkaç saniye sustu. Sonra boğuk sesi odanın içine yayıldı: “Çünkü bazı insanlar öldürülmeden önce anlaşılmalıdır.” Ama anlamadığı bir şey vardı. Kadın da onu izliyordu. Otelde, loş ışıklı odasında omzundaki karganın tüylerini okşarken cama yansıyan kendi gözlerine bakmıştı. Ve fısıldamıştı: “Karanlığın sahibi olduğunu sanıyor…” Kuş hafifçe ses çıkarmıştı. Kadın dudaklarının kenarını kaldırmıştı. “…oysa karanlık bazen insanın içinde doğar.” Şehir artık iki farklı fırtınanın arasında kalmıştı. Bir tarafta herkesin korktuğu adam vardı. Diğer tarafta kimsenin tanımadığı kadın. Ve en korkuncu… İkisi de birbirini öldürmek yerine anlamaya çalışıyordu. Çünkü bazen yeraltı dünyasında savaş… kurşunla değil, merakla başlardı.
Loading...