[ tabipsubay ] - Etiketin'de Kitap Listesi
devam ediyor 13s önce güncellendi
HİS SİZLİK
@begonya.07
Okuma
5
Oy
0
Takip
1
Yorum
0
Bölüm
2
Tim komutan yardımcısı bir üsteğmen olarak askerliğine devam eden Furkan`ın timine yeni biri gelir. Bu kişi ne tam olarak doktor ne de tam olarak askerdir ama yine de başında bordo beresi vardır. Aylar önce geçirdiği bir kaza yüzünden analjezi-acıya duyarsızlık- hastalığına sahip olan ve askerlik mesleğine devam edebilmek için bunu herkesten saklayan Furkan için timine gelen Ceylan bir tehdit mi, bir silah arkadaşı mı, yoksa hayatının anlamı mı? Öğrenmek istiyorsanız kitabıma göz atabilirsiniz.
(Olabildiğince İslam`a aykırı içerik bulunmaz.1& üzeri, -asla- yoktur.)
***
"Emredin komutanım!" diye hafif bir sesle bağırdım.
"Omzuna bak!" deyince başımı askeri bir sertlikle omzuma eğdim ve baktım.
"Ne görüyorsun?" dedi yine sert bir şekilde.
"İki yıldız komutanım."
"İki yıldız hangi rütbe oluyor asker?" dedi ama asker kelimesini yalnızca yüzbaşı kullanırken sevmiyordum çünkü bir nevi ölüm fermanınız gibi bir şeydi.
"Üsteğmen, komutanım."
"Aferin, şimdi yanındaki hanımefendinin omzuna bak!"
Bakışlarımı Ceylan`ın rütbesinin olduğu tarafa çevirdim.
"Ne görüyorsun üsteğmenim?"
"Komutanım aslında çok da sorun değil-" diyecek oldu Ceylan ama Burak Yüzbaşı delici bakışlarını Ceylan`a çevirerek
"Sen karışma!" deyince Ceylan
"Emredersiniz komutanım." diyerek sustu. Yüzbaşı da sorusunu yineledi.
"Ne görüyorsun üsteğmenim?"
"İki yıldız ve altında inca bir çizgi komutanım."
"O hangi rütbe oluyor?"
"Kıdemli üsteğmen, komutanım."
"Hanginizin rütbesi daha yüksek üsteğmenim?" diye sordu yüzbaşım. Yüzbaşının galiba en sevdiği şeylerden biri de birine ceza vermeden önce ona hatasını tane tane söyleterek sürüm sürüm süründürmekti. Kendisine doğrudan söylemedim ama alnımdan akan terler bu işi çok güzel başardığını gösteriyordu.
"Ceylan komutanımın, komutanım."
"O zaman ne diye sen cevap veriyorsun? Yat yere! Şınav pozisyonu al!"